Umudumsun098 Tüp bebek tedavisinde iğne veriyorlar Benim sigorta yok . Yinede rapor çıkarır mı devlet hastanesi. 8 yıllık evliyim tüp bebek yapıldığı için önlem amaclı kulanilmasi lazımmış. Daha önceki tüp bebeğim boş gebelik oldu
Eebrusrmeli Umudumsun098 ben çalışıyordum ücretsiz izin kulaniyorum bu surecete tüp bebek olduğu için ise gtmek istemedim sigoratam ödenmiyor benim ama raporu cikarta bildim muhtemelen sizde cikartirsinuz
Eebrusrmeli Umudumsun098 27 yumurtam toplandı 2021 de bı transferim oldu 2 aylıkti kalbi durdu daha sonra bira ara verdim maddi olarak da toparlanmak ve piskoljmen iyi olmak için daha sonra 2 . Tüp Bebek yaptırdım negatif sonuç aldım daha sonra histeroskobu ameliyatı oldum 3 ay sonra 3 . Tüp bebek aldım Hayrlisi ile o tutundu riskim var iğne ilaç falan kulaniyorum 27 yumurtamdan 11 tanesi dollendi canm senin kaç tane oldu
Beyyz Rapor çıkartır tabi ki ama fiyat olarak ne ödersin onu bilmiyorum. Ben raporlu sigortalı kutu başına 170 TL ödüyorum
Umudumsun098 Eebrusrmeli benim 14 yumurtadan toplandı ama 1 sağlıklı kaldı tutu ama boş gebelik oldu Oksapar iğne vermemisti