Selam kızlar 3. Gebeliğim 32+3 olduk sizce hastane çantamı hazirlasam mi kimisi erken diyon3 birde 6 yaşında. Kızlarım var bazende bayaa agirlasiyorum öyle hissediyorum yani 🙄
Yıkayıp utuledim ama çantaya yeerlestirmedim biraz biraz hazırlık yaptım temizlik buzluk malzemeleri falan ama çanta konusunda bilmiyorum sararirmi kokarmi eşyalar diye . Kızlarda ne yaptım hiç hatirrlamiyorum 🙄😄😄