Mervemira bende hamileliğin ilk 3 ayının içinde aynı sizin gibi ağrılar çektim 20 ilk dişim yan çıktı yanağımı deldi boğazım yanağım ağrı içinde geZdim ama dayanmaya çalıştım. Sizin de Doğuma az kalmış bence biraz sıkın dişiniZi doğumdan sonra çektirirsiniz ben 38+4 oldum şimdi diğeri çıkıyor ama dayanmaya çalışıyorum zaten 4 5 gün sonrA ağrı geçmişti