ressamanne_ 16 haftanın içindeyim yemeklerden sonra çok çarpıntım oluyor 100 ü buluyor o an elim ayağım titriyor kızlar doktora gittim 2 gün önce normal herşey gebelikten ama o an nasıl düşürebilirim ya 🥹
sevdenurnur ressamanne_ şekeriniz olabilir benımde öyle yemeklerden sonra carpıntım oluyor, ya da kendınızı çok aç bırakıp yemege bırden yuklenırsenız de olur diğeri kansızlıktan da olur gebelıktede sık karsılasılan bısey birçok nedenden olabilir yani
Bsrrgl ressamanne_ korkmayın 100 gerçekten iyi bir rakam derin derin nefes alın klasik nefes egzersizleri deneyebilirsiniz. Ben farkedip doktora gittiğimde 196 yı görmüştük 😓 tek doz ilaca başladım 170 lere geliyordu iki doza basladim 130 civarında anca.
Azra8Engin ressamanne_ 125i buluyor benim de. Dün doktorumla konuştum hatta kalp hastalığım da vardı nabzimda böyle normal doğum yapamayacak miyim diye. Tabi ki yapabilirsin gebelikte nabız zaten yükseliyor olması gerekenin üstünde oluyor sıkıntı yok dedi.
ressamanne_ sevdenurnur inşallah sürekli devam etmez ya hep yemek sonrası oluyor ama kansızlığım olsa normaldede olur diye düşünüyorum
ressamanne_ Bsrrgl ayy ne diyorsunuz çok yüksek Allah yardımcın olsun gerçekten gebeliktenmiymiş Yani