Tklc Deletedmom_789 ondan bu kadar erken hissetmişsin canım çok normal genelde kilosu daha fazla olanlar karındaki yağdan dolayı geç haftalarda hissediyor.
Sermec27 Deletedmom_789 yani canım o itilme en erken 17 lerde başlar ben 3. Oğluma hamileyim çok zayıf hamile kalmıştım 3 oğlumda da 45 kiloyla su an 48 kiloyum 19+3 um o itme daha 17 den beri var o da 3. Gebelik diye dediğim gibi ilk hareket itme olarak olmaz hem 15 haftalık bebek ayaklarıyla itemez ki o daha çok küçük 🥰
Babykalamar Deletedmom_789 ben oglumuda kizimida 16 da hissettim :) hatta oglum 12 den sonra balik gibi oynuyodu icimde
Dlar Deletedmom_789 canı nezaman isterse 😂 şuan gülüyorum bakma , ama 5 gündür benim bebeğim hareket etmiyor kafayı yicektim en sonunda ebeye gittiyse rahatladım canı istemediği için atmıyor tekme uyuyormuş paso yani diceğim o ki cidden canı nezaman isterse oluyor
Deletedmom_789 Deletedmom_116 yani kişiden kişiye değişebilir tekme olduğunu ben biliyorum ilk kez yaşamıyorum sonuçta🙂
Deletedmom_116 Deletedmom_789 İlk kez yaşamakla alakasız bir durum Bence İnsan vucudunudaki farkliligi bilir
Rozalii-67 Deletedmom_789 benimde kız bebişim ilk gebeliğim 16. Haftada hissetmiştim bende hatta emin olamadım doktoruma sormuştum hemen 15 ten sonra hissedilebilir demişti♥️😂
Deletedmom_789 Rozalii-67 bende sorduğumda 15 haftalıktı 16 dan sonra krmikleri sertleşiyo demişti dün karnımın sağkna hep 2 saniyelik bi ağrı gidip geliyodu
Rozalii-67 Deletedmom_789 doğrudur bu zamanlarda tabi her hamilelik farklıdır ama yavaş yavaş ağrı sızı miğde yanması çoğalıyormuş bebiş gelişim döneminde bu zamanlarda hareketlilik olabiliyormuş hafiften hissetmeye başlarsinz
Deletedmom_789 Kızlar söyle söylim belki bu haftada hissetmezdim ama beni iki haftadır tutan bir öksürük var çok zorlanıyorum kanamamda gelmişti tekraradan böyle zorlandığım için erken hissettim
Deletedmom_789 Deletedmom_116 siz dilediğiniz gibi düşünebilirsiniz sizinde bir bildiğiniz vardır ama ben bugün yekrardan hissettim içimde bişey yüzüyordu sanki hafif ağrılıydı ama tekrardan hissettim yani
Ilayy-81 Deletedmom_789 ben 18 de hissettim 19 dan beri hergün hissediyorum benim kızım kıpır kıpır maşAllah dünyanın en güzel duygusu 27+3 üz 😌🥰
Deletedmom_789 Ilayy-81 maşallah evet bugün tekrardan hissettim içimde bişey yüzüyormuş gibi hafif ağrılıydı ama hissettim
Deletedmom_116 Deletedmom_789 Yüzüyor gibi hissetmeniz gayet normal Yorumunuzdan gördüm ama tekme imkansız çünkü daha çok ufak tekmeyi daha 20 haftadan sonra bile zor hissedersiniz hareketlerini çok önce hissersjniz fakat tekme için buyumesj lazım