1palyaco İlk bebeğim için battaniye almıştım(kürtaj ile sonlandı), tekrar hamileyim oğlum için ilk alışverişim de pijama takımı aldım 😍 siz ne almıştınız?
Sadeceanne2 1palyaco kızım olucak teyze si ben daha çıkıp bir şey almadım. Dayısı ve amcası almış biri tulum almış biri LCW turkuaz bandanalı bir etekli elbise aşmış bakalım😄 bu hafta gidicez inşallah detaylıya detaylı dan sonr başlarım avm leri çivili gezmeye
mor_menekse 1palyaco ikinciye hamileyim. Cinsiyeti henüz ogrenemedik.ogrenince alışveriş yapmak istiyorum hemen ☺️
1palyaco Sadeceanne2 evet hava şartlarından dolayı bizde gezmiyoruz tek uğrak yerimiz bebek mağazaları oldu bu aralar 😍 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸
Nesoruyon Sadeceanne2 kaç haftalık oldunuz Rabbim sağlık la kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende detaylı düşünüyorum ve ebem için sadece valiz aldım 🤣19+4 olduk
1palyaco denizalismom sanırım cinsiyet belli olmadığı için öncelik ortak kullanılabilen malzemeler olmuş 😍 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸
denizalismom 1palyaco aynen öyle yapmıştık 🥰 şimdi çok şükür herşey tamamlandı gelmesini bekliyoruz 🥰🌸
Deletedmom_116 1palyaco düşük yaptığım cocugumda babasının aşkı yazılı ve kıskanma baba annemin Tek aşkıyım yazılı zıbın almistim oğlumda ayrı ayrı biseyler almsdim toplu aldım
MahurunAnnesi 1palyaco oğlumda kız demişlerdi cinsiyet beyaz ufak tefek kalpleri olan zıbın takim almistim biberon emzik almistik 😄 şimdi de kızım olcak babası iki gün önce gidip temmuz başı doğacak bebeğimize sağolsun kadife kırmızı bir tulum almis 😂😂 uzun kollu alt üst takim almis hani bu bi sekilde giyilir de kadife yaz ortası manasiz bisey demedim degistiririz dedim oda israrla olsun kiz çocuk üşür demez mi 😂😵💫
1palyaco MahurunAnnesi düşünceli bir davranış yapmış aslında 😁 öyle dedikten sonra gelde değiştir şimdi 😁