2 sabahtır uyandığımda alt karnımda çok sancı ağrı oluyor tuvalete gidince geçiyor ama gaz mı bilemedim ilk idrarım da çok koyu oluyor gün içinde çok su içiyorum idrar rengi beyaza yakın oluyor artık ama gece susuz kaldığıma oluyor herhalde öyle yaparken yanma batma vs yok sadece bebeğin olduğu yerde böyle acı oluyor