inarches Yarenbyz53 O haftalarda bebiş daha yukarı çıkmış olmuyorki zaten göbek deliği ile aşasında bulunuyor büyüdükçe yukarı çıkıcak merak etmeyin:)
Alan_Yeliz O aylarda inmemesi lazım ama çok erken daha size öyle geliyor olabilir çünkü ben 34 haftalık hamileyim bana da öyle geliyodu bı ara😀dün doktordaydim öyle bişey yok
Alan_Yeliz Ama bı sorundan dolayı oluyosa onuda yanlış yönlendirmek istemem sizi ağrınız faln yoksa yani bazen öyle gelebiliyo indimi aşağıya diye ama sizin haftaniz için inmesi çok erken yani🤔