Elo__35 33+3 haftalığız yürüdükçe ağrım oluyor batma hissi sanki böyle doğum başlayacak gibi ama ilk bebeğim bilmiyorum da korkuyorum biraz cumartesi kontrolümüz var ara ara çok ağrım oluyor normal mi
sedseda Elo__35 alt tarafta mi batma hissi oluyor canım eğer öyleyse bebek baş aşağı dönmüştür baskı uyguluyordur doktorum öyle demişti bana benim de oluyordu o haftalarda
Gloria06 Elo__35 33+2 birebir aynı durumdayım. Cumartesi günü randevumda söyledim, çok doğal olduğu hatta artabileceği de söylendi. Öyle anlarda otur geçene kadar kalkma sonra rahatça yürümeye devam et dedi.
Zeynepcnr sedseda benim de akşamları alt tarafım da batma oluyor yürüyemiyorum bel kısmımda da oluyor ama doktor dönmemiş bebek dedi karnımda düşmedi fark edebiliyorum 38+2 oldum eğer haftayada dönmezse sezeryan yapacağım dedi🥺🥺