Use12345 Merhabalar. Bugün 28.haftaya girdim ve doktorum 28. Hafta civari kan uyuşmazlığı iğnesi yapılacağını söyledi. Özelde veya devlette yaptirmanin farki var mi
Kuzey_Oyku_61 Use12345 özelde yaptırırsanız ücret ödersiniz devlette yaptırırsanız ücret ödemezsiniz.