annevebebek17 Kızlar adatip hastanesi veya beyhekim hastanesine giden var mı memnun musunuz doğum fiyatları nedir bilen var mı?
Sumeyyeky annevebebek17 beyhekime gidiyorum ama doğum hakkında daha bilgi veya fiyat almadım 30. Haftada konuşmayı düşünüyorum
Ozlem_ckr001 annevebebek17 Doğum fiyatı ihtiyaçlarla beraber 15500 civarı Gülten demirsoy doktorum memnunum iyi Güler yüzlü detaycı bir doktor
annevebebek17 Ozlem_ckr001 anladım inşallah artmaz fiyatlar bende ilk kızımı beyhekim de sedat umurda dogurmustum şimdide beyhekimi istiyorum ama sedat bey yok artık doktor arayışındayım