GamzeTopluKk momtobe8 ben su an 76 kiloyum 1.70 boy , l giymeme rağmen xl aldım , kilona göre seçim yapabilirsin
momtobe8 Kiloma göre yaparım da kalıpları normal mi ufak mı onu bilemedim. Kendi yadiklari olculere gore L oluyor ama. Siz aldiniz giydiniz mi oldu mu? Birde altinin boyu nasil oldusize tam mi uzun mu? Benim boyum biraz uzun da☺️
Medusa momtobe8 L 40 beden oluyor canım. Ben de biraz tombikledim bu ara 42 oldum gibi xl aldım o yüzden ama ilkten oturdu gibi oldu üzerime, şimdi sabah uyandım çok rahat duruyor
GamzeTopluKk Migrenligebe 57,57 ye denk geliyor sepette kargo da ücretsiz.. benim tam oldu pijama boyu ,üst biraz bol gibi denedim sadece yıkamadim henüz
Medusa burcuozturk beden kaldığını mı? Tesadüfen öğrendim ben de Ya, İzmir’de bile kalmışsa orada kesin kalmıştır 😁
Medusa baharayazz bilmem ki, ama fiyatlar cidden uygun o fiyata Pazar’dan bile düzgün birşey alamazken