Arkadaşlar 27+2 haftalık hamileyim. İlk pıt pıt hareketleri 23.hafta da hissettim. Doktor kimisi geç hisseder kimisi hisseder ama anlamaz demişti. Ultrasonda bi sorun yok çok şükür ama bebeğim o kadar az hareket ediyor ki hep bi korku var bu yüzden içimde :( Sizlerin yazdıklarını okuyorum uyutmayanlar var çok rahat hissedenler var bu haftalarda okudukça üzülüyorum. Günde 2-3 kez pıt pıt şeklinde olursa oluyor. Gece uyurken de hissetmiyorum. Bebeğim sağ tarafta zaten sadece orada hareket ediyor pıt pıt şeklinde. Doktor normal bazen oluyor diyor ama ben çok üzülüyorum. Dün gece yatmadan çikolata yedim vişne suyu içip sola yattım yine yok🤦🏻♀️