esss_92 bana kadın doğum normal demişti magnezyum eksikliği dedi vitamin verdi ama fayda etmedi belki size eder. Bir de sade soda içmek iyi geliyormuş. Benimkisi hiç geçmedi. Ortopediye gittim Karpel Tünel Sendromu dedi. Gebelikte oluyormuş gebelikten sonra geçiyormuş. Ağlayarak uyandıgımı biliyorum. El ateli verdi geceleri takıyorum o biraz rahatlattı.