Kızlar 20 günlük bebeğim var bu aralar midesinde ne varsa selale gibi bosaltiyor üstünü basii bastan asagi islaniyor tabi benimde öyle..2.3 saatte bi emziriyorum yada sütümü sagip veriyoeum 60 70 cc olarak veriyorum dokror esime oyle yap demis fazla ki geliyor anlamiyorum cocuk aglayinca ac diyip meme veriyorum bide memeyi emince ne kadar emdigini bilmiyorum 5 dk emip uyuyo uyuyuncada 3 saat uyuyo uyandiramiyorum.Allah rizasi icin bana yardimci olun nasil doyurucam bu çocuğu yanlış seyler yapmak istemiyoeum yavruma.Sizler nasil atlattiniz bu süreci 😔