sngl3875 Kızlar adetime 1 hafta var kan testi verdim belirtiler olunca ama negatif çıktı. Yükselir mi 😔
Tugbagvn sngl3875 kanda çıkmadıysa zannetmiyorum çünkü 7 yün az değil benim de 10 gün geçmişti kese vardı kan almadı benden direk ultrason yoluyla baktı
Filiz-02 sngl3875 yükselebilir bence benim adetime 5 gün vardı kan verdim adetim geçti diyerek 274 çıktı dün bir daha kan verdim iki günde 710 çıktı degerlerim
mrp2023 sngl3875 benim adete 4 gün var canım kaset test vardı evde yapayım dedim negatif çıktı sipariş ettim erken gebelik testi ondan yapıcam 2 gün sonra bide bakalım
Filiz-02 sngl3875 canım benim de geçmemişti içime doğdu kan testi yaptırmak için geçtiğini söyledim ve pozitif çıktı
Tugbagvn sngl3875 ya ben yanlış anladım ben zannettim 7 gün geçti. O zaman erken test alabilirsin ilişkiden 7 gün sonra yapılabiliyor zaten doğru çıkıyor ben öyle öğrendim erken test al canım
sngl3875 Filiz-02 çok sevindim sağlıkla al kucağına inşallah 🤲 benimde bel ağrısı kasıkta batmalar var birde adet olacak gibi ağrım oluyor onun dışında bir belirti yok.
sngl3875 Tugbagvn cuma günü de onu yaptım oda negatif bugünde kan testi öyle çıkınca haliyle düştü modum
Tugbagvn sngl3875 inanın ben öylesine yapmıştım 10 gün geçmişti bekliyorduk ama hiç belirtim yoktu sonrası öğrendiğimde psikolojik olarak mide bulantılarım başladı 😂😂
sngl3875 Normalde adetten 1 gün önce başlar adet agrilari ama adete 1 hafta var ve 1 haftadır boyleyim
Filiz-02 Benim ilk testim çok silikti sonrakiler de hep silik ve kaset testte net belirgin çizgi oldu zaten kan testinde hamile olduğumu öğrenmiştim
sngl3875 mrp2023 benimde çok var adet ağrısı oldum olacam gibi ama 1 hafta var umutluyum bakalm hayirlisi