bdenerigokce korkuma kımseye gidemedim cagırmadım da annem bile 2 kere gordu torununu kardeslerimde 1 kere hastanede oda bu hafta dedım getirim de gorun ama korkuyorum opmek de istiyorlar sevemedıler bile surekli resimlerini atıyorum sakınan goze cop batar derler cok mu evham yapıyorum ben diyorum ama minnacık daha kıyamıyorum 😔 serum fizyolojikle surekli acıyorum ama doktor bısey olmaz dedi orta kulak iltihabı yapıyor diyorlar fazla kullanınca aklıma da o geliyor suan gunde 4 kere acıyorum once coktu o zaman 10 nu buluyordu gunde acmam o zaman pislik cıkmıyordu sımdi cıkıyor cekıyorum bıde