Altin23 muzeyyenkomurkara betaya bakılacak olursa daha 3 en bilemedin 4 hafta ama hiçbir doktor hemşire vs beta ile hesaplama yapmıyor. Son adet tarihine ve ultrasondaki kese ve bebek çapı milimine göre hesaplıyorlar. Hayırlı olsun 🙏🏻
Tosbisim Bende geçen cuma kan testi yapmıştım 407 çıkmıştı. Dün tekrar yaptım 1400e çıkmış aramızda birkaç gün var sanırım 🥰 son adet tarihiniz ne zamandı 🌸
Nill_ Benim beta 8000 di gittiğimde ozaman 5 haftalık demişti doktor bende şaşırmıştım okadarcıkmı diye :)) şimdi 23 haftalık olduk💐
Tosbisim Nill_ ayy maşallah sağlıkla kucağınıza alınnn🥰 adetiniz kaç gün gecikmişti test yaptığınızda