Aycicegi_ Herkese merhaba. Bu sabah, sabah idrarıyla erken gebelik testi yaptım, silik çizgi çıktı. Bu çizgiyi sadece ben görmüyorum değil mi? Reglime 5 gün var.
B-Y94 Aycicegi_ var canım hayırlı olsun 🥰❣️ Daha çok yeni ama 2 gün sonra tekrar et koyulaşmasını takip et 2 gün sonra da kan ver
Buket09 Aycicegi_ benimde böyleydi silik 2 dakika içinde oldu inanamadim bekledim bikac gün sonra iki tane daha yaptım şimdi 8 aylığız🥰🥰🥰 hayırlısı olsun inşallah
Srp53 Aycicegi_ çok topuklayıp sağlık ocağına gittim bu test yüzünden güvenmiyorum artık. En yakın zamanda sağlıkla nasip olsun inşallah. Üzülme canım.