Düzenli bir şekilde sağlık ocağına gidip kontrollerinizi yaptırıyorsanız ve kayıtlı iseniz sağlık ocağındaki ebe bir form dolduruyor ve bu formu belediyeye götürüyorsunuz paranızı alıyorsunuz. Çok bişe beklemeyin 450 tl olsun bez parası buna da şükür, her il yapıyor mu bilgim yok. Sadece bir defa veriyorlar. Ebelerinize bir danışın