Bugün 28 olduk dün gece istifra ettim baya çok ..bir şey mi dokundu anlamadım akşamında dudaklarım ve kolum uyuştu zaman zaman oluyordu böyle sınır sıkışması diye korkutmuyordum kendımı sonra gözlerim karardı biraz bekledım ve 1 saat uyudum sonra akşam yemeği yedim hatta enerjim iyiydi saat 12 de fenalaştım düşük riskim var ameliyatlıyım ama bu istifra etmek beni çok korkuttu bu haftalarda da böyle olması normal mi