sna44 canım büyük aldıysan eğer o zaten baya gidiyor. Keşke ikili olanlarından alsaydın çok zamlanıyor o şampuan. Ben sonrasında sebamedle devam etmiştim 🥰 2 yaşına kadar. Sonra artık dalin. Dalini küçük yaşta önermem. Ben bazen makyaj temizleme suyum bitince dalinle temizliyorum yüzümü ama bildiğin göz yakıyor 🫠