Betlllal Test yaptım dün pozitif ti bugün negatif amlesef olsa çıkardı diye düşünüyorum bugün iğneyle birlikte 14. Günüm çıkmadı yine olmadı 👎 çok istiyorduk okadar ağrı çektim hepsi adet olmak için miş demekki hayırlısı böyleymiş üzüldük