1gebe_hikayesi doğum yapınca bi belge daha alıyorsunuz onda yazıyor izin bitiş tarihi. sistem otomatik olarak doğum tarihine ekliyor. Ama doğru hesaplamayı kurumunuz yapar, doğum öncesi kaç gün kullandınız vs hesaplanması gerekiyor, ben adalet bakanlığına bağlı çalışıyorum,bende bu şekilde oldu.