Chan yazdığımı okursan etim acıyor diyorum kaburgam değil millet orda görümce elit kaynanana diye birbirini yiyor kimsenin postuna müdehale yok ilgi çekmek gerekiyor ki böyle yazıyorum sonuç olarak ve başlığımda sağlık var dimi postumu mahvettiğin için de teşekkürler doktor olsan böbrek diye gitsek sakat edersin sen adamı