Kızlar ya bu ikidir birden göğsümün ortasına bir ağrı saplanıyor çok kötü böyle kalıyorum omuzlarımı hareket ettirdikçe çoğalıp azalır gibi oluyor sonra yavaş yavaş geçiyor gibi kramp gibi ama korkuyorum az önce 4 yaşındaki oğlumu hafif yan tarafa ittirince oldu acaba karnıma yük bindirmek istemedim de oraya mı ağırlık oldu o yüzden mi ya tedirgin oldum böyle olan var mı bu durumu yaşayan😣