Ozlemgokce bende korku endişe heyecan mutluluk hüzün herşey karmakarışık, sizin düşüncelerden lazım biraz bana 😹 yani streste yapsak, rahatta olsak, sonuç olarak bebişler bi şekilde dünyaya gelecek, o yüzden bence son ana kadar inşallah böyle olursunuz, belki psikolojik olarak rahat olunca doğumunuzda rahat olur😊