Adet günüme 4 gün kala erken gebelik testi yaptım markası bebetime gebelik testi. Yanlış çıkarttığını testin bozuk olduğuyla ilgili yorumlarda okudum ama testime bakar mısınız. Bozuk mu? T çizgisinin hemen dibimde ikinci çizgi. Normalde daha ortalarda olması gerekiyor ama yapar yapmaz çıktı. Hayal görmüyorum dimi çizgi var mı?
