Merhaba ben 7 haftalık hamileyim ama hamile oldugumu bilmeden dideral diye bir ilaç kullandım düzenli kullanmadim ocağın 2 sinde 1 ocağın 18 de 2 tane içtim… Doktorum bebekte anormalik olabilir dedi böyle bir durum yaşayan var mı lütfen bilgilendirin hepimiz sağlıkla alalım yavrularimizi