gamzenuraa ben bavula biberon mama koymuştum. 37+3 te sezeryan oldum. Odaya geldiğimde bebeği emzirmek için tuttular şükürler olsun hemen sağ göğsümden süt geldi, iki gün sonra da sol göğsümden geldi. 1 ay kadar sol göğsümü hiç emmedi hep sağım yaptım süt artışı olması için. 2 buçuk aylık olduk hiç mama vermedim. Düzenli süt sağımı yapıyorum derindondurucuya koyuyorum. Sütüm gelecek mi diye stres yapmayın sadece yanınızda mamada olsun tedbirli gidin.