Kızlar 37 ve 38 arası normal doğum için risk varmi yani kuveze alma ihtmali vs varmi bebeğim sabırsız kilosu güzel gidiyor suan 32+6 ciger geliştirici vuruldum 3 gun hastanede kaldim eve gelfm sancim var birazda olsa igneden dolayı olduğunu düşünüyorum . 37 38 arası normal doğum icin idealmi ?