1850 Derya67 ara ara damla damla evet . Nedenıde belirsiz 🤷🏻♀️bebegın durumu gelısımo iyi ama bu sebepsiz kanamaların önüne gecemedık nedense
Derya67 1850 sen korkma içimi ferah tut o erken gelmez bi sıkıntı olsa zaten doktorun söylerdi haran gelir haZırlıklı ol diye
1850 Derya67 teşekkürler 🤗su veya nişan gelmemesine dıkkat et dedi bakalım .hepımız saglıklı sıhhatlı kavusuruz ınsallah
Derya67 Pinar38 benimkide öyle gerçi en son 2 buçuk hafta önce gitmiştim ozaman daha dönmedi demişti doktor bakalım bu hafta yine gidicem inşallah dönmüştür diycem ama dönmedi ben hissedebiliyorum hanfendi hala yan yatıyo
Ebrarruzgar ZeytinK 52 😘32+4 günlük gebeyim oğluşum olucak inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 💙💙