Elif8- Merhaba kızlar cildim çok bozuldu leke ve sivilcelerim iyi gelecek temiz içerikli jel söyler misiniz
minnosbirkiz Elif8- 6-7 senedir la roche posay kullanıyorum, çok memnunum, korkuma değiştiremiyorum 🥲
Busraalyaa Elif8- tabikide çift aşamalı temizliiik o yüzden cosmed yüz temizleme yağı ama bildiğin yağ değil temizleme jeli gibi fakat köpürmüyor öyle bir temizliyorkii şaşıp kalırsın ayrıca yüzüde kurutmuyor yumuşacık yapıyor 😍❤️ Al bayılırsn
MorKelebek54 Elif8- sinoz un aleoverali helini kullaniyorum benim nkrmaldede cildim guzeldir sivilce felan cikmaz ama gunluk terden sigaradan yemek buharindan bile gozenekler tikanabiliyo ilik suyla ilk bi yuzumu yikiyorum sonra jeli kullaniyorum rahatliyorum iyi gekiyo bide sinozun tonigini aldim jel ile yuzumu yikadigim zaman bile tonik liyince yine kirli gibi oluyo pamuk o da iyi bak kullanmak istersen o da sinozun ☺️
minnosbirkiz Elif8- bulunduğunuz şehirde n11 hızlı varsa eğer, ilk kullanıma özel 200₺ hediye veriyor, bende o şekilde 200₺ indirimli stokladım, tavsiye ederim ☺️
Yenianne6706 Elif8- kesinlikle sebamed cildim yağlıydı sivilcem hiç eksik olmazdı ilk kullanımlarda cildi kurutuyor gibi olup sonradan düzenliyor
[silindi] Elif8- Bioderma kullanıyorum memnunum yıllardır bende sivilce tedavisi gördüm doktor önerisi ile başlamıştım o yıllardan beridir değiştirmedim yüz için olan urunlerimi hepsi Bioderma 🤗
Blackatlas Elif8- TTO yüz yıkama jeli şiddetle öneriyorum 2 yıldır kullanırım sivilceye meyilli cildim tertemiz oldu kızarıklıkları vs de geçiriyor. Trendyoldan bir yorumlarına bakın anlayacaksınız ve içeriği inanılmaz temiz 🙏🏼
Blackatlas Elif8- Evet canım mor olan, inan sivilce cıkmadıkca zaten leke problemi de kayboluyor o sivilceler hep kırmızı kırmızı iz bırakıyor cunku. Cok güzel bi ürün tertemiz olur yüzün 🫶🏼