Minikbiranne35 internete yazdığın her şeyin sonu kansere çıkıyor 😂 sen yine de dikkat et. Ben tütsü tarzı şeyleri pek sevmem bi hocadan da ne niyetle olursa olsun adaçayı tütsüsü,üzerlik otu yakımı falan gibi şeylerin kötü enerjisi olduğunu duydum. Zaten sevmem öyle şeyleri hiçte yapmadım:) hani parfüm sıkıyoruz kimyasal şampuan kimyasal duş jeli kimyasal, yüzey temizleyici falan desen öyle. Yediklerimiz hormonlu. Bu kadar şeyin içinde bebeğe bi zarar gelmiyorsa tütsünün çok da kötü bi etkisi olcağını düşünmüyorum umarımda yoktur