Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim 4 5 cm açıklığım çıktı çatı muayenesi yaptı alttan uyarı da verdi eğer bu gece sancın olursa gel olmazsa da yarın sabah kahvaltını falan yap öyle gel bebeğin kilosu ilerlemesin daha fazla dedi ne yapıcam bilemiyorum başına gelen veya benzerini yaşayan varmı bu arada 39+2 haftalığım