Ben şuan 27 deyim daha kaç haftadan beri çekiyorum nerdeyse günün çoğu o sertlik ile geçiyor nefes alsam acıyor canım. Doktor magnezyum verdi ama hala devam ederse sıkıntı dedi bende öyle çok düzenli kullanamadım mideme dokunuyor diye ama içtiğimin de etkisi olmadı stres yorgunluk etkiliyor diye düşünüyorum