xxhavva-1 Hanımlar merhaba ben 3.sezeryan doğumumu yapcam kaçıncı haftada alıyorlar bilginiz var mı? Bir de 3.den sonra sezeryan doğum yapan var mı yani 4. 5.sezeryan doğumunu gerçekleştiren var mı 🙏🏻
peri- Bende 3 cü olucam doktor 3 diye biraz daha erken alalım beklemeyelim dedi 38 hafta da olucam nasip olursa şuan 34+3 oldun