Az önce kullandım 😂 bakalım yarına ne olacak doktora gitmeme 2 gün var yıllar önce bu yağı almıştım duruyordu yeni iç çamaşırıma döktüm 2 damla Şuan gayet alttan ferahlık hissi geliyor 😃 bende kaşındı falan yok ama aşırı koku geliyordu bakalım yarına ne olacak ama Şuan dediğim gibi çokkk rahatlattı