Masym34 gayet güzel çok güler yüzlü gerçekçi bir doktor gereksiz test vs istemez benim kendi talebim olmasına rağmen gerek yok yaptırmana demişti ücretli testleri dışarıda yaptırabilirsen yaptır demişti yani para almak için olur olmadık şeyle istemez onun dışında gerçekçi doğumun nasıl birşey olduğunu açık açık anlattı bana tabi bu hoşunuza gitmeyebilir ama ben hazırlıklı gittim benim için iyi olmuştu. Her muayenede uzun uzun baktı bebeğime renkli görüntülerini verdi tek eksi yanı sıra olayı randevulu da gitseniz mutlaka 1 2 saat bekleme süresi oluyor onun dışında gayet güzel doğum öncesi doğum ve sonrası süreci geçirdim