Kubra-00 Hamilelikte bende hipertansiyon oldu. Doğum yapalı 5 ay oldu fakat bu üzerimde kaldı. Tansyon asla gitmiyor. Hep 14-11, 15-11,16-11 … kardiyoloji den randevu aldım. Benim gibi olan var mı.. başım dönüyor artık yüksek tansiyondan