nemesss merhaba arkadaslar. on gun onceden adet oldum daha dogrusu simsiyah camur gibiydi bugun besinci gun bazen kan bazen simsiyah olarak halen geliyor. korunmuyor gebelik istiyoruz. normal mi basina gelen var mi doktora gitmeli miyim?
Melk_plt00 nemesss o zaman eski kanın birikmesidir canım vücuttan atılıyor çok endişe duyuyorsan bi jinekolojiye görün
nemesss Melk_plt00 yerlesme kanamasi vs dediler o yuzden sormak istedim. evet en yakin zamanda gitmeliyim
Sunaya nemesss yerleşme kanaması siyah olmaz cnm kahve ve pembe olur leke şeklinde biter senin adet oluyorsun ben biara 1 ayda 2 kere adet oldum sonraki ay gebe kalmıştım iyi düşün iyi olsun 🤗🤗