Denizim921 Cnsub cuma günü gitmiştim kontrole erkek bebeğim kanala sıkışmıştı pazartesi de kız sıkışmıştı oksijensiz kalma ihtimalleri vardı sancım ağrım yoktu ama
Kahramankentli Geçen cuma 37+1 de çift yumurta ikizlerimi kucağıma aldım planlı sezeryanla ,doktorum 1 hafta daha bekleyecekti ama benim ağrılarım çok arttı kiloları da iyiydi çok şükür küveze de girmediler birisi 2930 gram diğeri 2845 gram
Kahramankentli mlkzkn tek başına çok zor bence benim bi de 3 yaşında kızım var ondan dolayı çok zorlanıyorum dikişlerimde henüz iyileşmedi daha ayağa kalkamadım annem yardımcı oluyor yorucu nasıl akşam oluyor anlamıyorum ama çok güzel yani tek gebelikle de aynı değil 🙏😉
mlkzkn Kahramankentli benim daha 9 haftalık çok yeni ama dediğiniz gibi tek zor olur bende annem,kayınvalidem,kardeşlerim kim varsa destek alıp birlikte bakma taraftarıyım 😄