İyi geceler kızlar normalde gebeliğimin başından beri özel hastane takipliyim adet düzensizliğimden dolayı tam haftası 36 olarak hesaplandı bugün devlet hastanesinde ilk defa muayene oldum ultrasonda 38 hafta olarak gözüküyor aklım çok karıştı hangisine inanacağım doğumuma 1 ay var derken 1-2 haftaya doğurcam herhalde başına farklı ultrasonlarda farklı haftalarda çıkan oldu mu hiç acaba ultrasondan ultrasona mı farkediyor