Feyzosunannesi 21 günlük bebeğim var emzirdikten sonra sütün fazlasını ağzından çıkarıyor iki defada burnundan süt geldi normal mi?
melisinmutfakblogu Feyzosunannesi normal demişti doktor bana fazla gelen çıkıyor yatış şeklinden kaynaklı burundan da gelebilir demişti
izobellaaa-_- Feyzosunannesi sütünüz gayet yetiyor artıyor bile demekki maşallah boşa telaş yapma fazlasını artık burundan bile geliyor 😊
Ankara-58 melisinmutfakblogu bende 12 ocakta yaptım cnm hemen hemen günümüz aynı normal doğum mu yaptiniz
Ankara-58 melisinmutfakblogu bana da doktorunuz normal dedi benim bebeğimle burjundan çok atiyo kurmayı gecen burnundan küstü ağızdan biran nefessiz kaldı baya korkmuştum gaz sıkıştığında burundan ağızdan kusma yapiyo bebeğim benim öyle kusunca hemen yan cevirin
melisinmutfakblogu Ankara-58 benim oğlum şuan 16 aylık oldu biz şuan ikinciyi bekliyoruz Rabbım nasip ederse
izobellaaa-_- Ankara-58 reflü yatak çok iyi ben hep reflü yatağında yatırdım eltimin oğlu tosun gibi hep süt burnundan geliyor