Ozzqe ben de seninle aynı derde sahibim ilk çocuğumu sezaryen ile kucağıma aldım hamileliğim boyunca da 24kilo almıştım birden zayıfladım çatlağım da çoktu şimdi kızım 2.5yaşında oldu fazladan 2kilom kalmıştı bu ikinci hamileliğim 22+2 haftalık olduk ve yine 11kilo aldım ilkinde korse takmamıştım bunda deneyeceğim yumana korse diyor herkes ondan alacağım ve şu Saraçoğlu nun çatlak görünümünü düzeltecek bir yağ kürü var onu yapacağım inşallah ilkdeki gibi çok sarkmam olmaz