Eymen18 Kızlar devlette doğum yapan var mı benim doğumum bel fıtığından dolayı zorunlu sezeryan dediler ama ücret alınıyor mu bilmiyorum bilen var mi
Seymabal41 Ara Eymen18 Sen korkma cnm bol bol dua ederim sana Rabbim sana da evladına sağlık sıhhat versin cnm bnm Allah’ın izni ile hiç birşey olmaz ❤❤❤🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🙈👶🏻👶🏻👶🏻
Eymen18 Seymabal41 cok teşekkür ederim oğlumu sapasağlam hayirlisiyla kucağıma alayım artık başka bişey istemiyorum anne olunca ilk onu düşünüyormuşsun demişlerdi ama yasayayinca anliyosun cnm ❤❤❤❤❤
Seymabal41 Eymen18 Evet cnm anne olunca anlıyor insan cnm benim sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil