Kızlarr bugün 36+1 :) Kontrol günüydü. Önceki kaybımdan dolayı serklajlıyım. Bu zamana kadar nasıl geldiğimi serklajlılar bilir, zor şer ittire kaktıra. Bugün doktor haftaya salı alalım artık acil bi durum olmadığı sürece dedi. Allahıım bunu duymak bile nasıl iyi geldi, büyük bi mucize benim içinn 🙂 İnşallah sağlıkla kucağıma aldığımı da haber veririm. Allahım isteyen herkese nasip etsin, sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım iiinnşallahh 🤲🏻🤲🏻