Hamileliğin başında yapılan Toxoplasma testi önemli bu noktada. İGG pozitif ise sıkıntı yok bağışıklığınız var demektir ama negatifse şu durumda doktorunuza danışarak tekrar test yaptırmanız gerekir. Ben de yemiştim 26.haftamda o zaman doktoruma sordum Toxoplasma testime baktı İGG pozitif olduğu için bağışıklığın var artık sıkıntı olmaz dedi.