Kızlar merhaba benim bat 2 önceki Regl tarihimde 4 Ocak 28 günde bir olurum adet bu ay 2 sinde olmam gerekiyordu olmadım ve şiddetli bel ağrım ve kasık batmalarım vardı her neyse dün Regl oldum sanırım ama ayıptır söylemesi simsiyah gibi ve Regl gibi çok yoğun değil sebebi nedir başına böyle bir şey gelen var mı