İlk başlar da bio oil aldım, ama fiyatından dolayı gönlümce yaglanamiyordum onunla biraz pahalı gelmişti açıkçası onun yanına ek bebek yağı aldım uzun süre kullandım. Sonra tavsiye üzerine kakao çekirdeği yağı aldım ondan çok memnunum hemen emiliyo ve uzun süre nemli kaliyo 30 haftaligim şükür catlagim yok